20،000 تومان اعتبار اولیه برای درخواست اول
حریم خصوصی کاربران
با توجه به اهمیت اطلاعات و حریم خصوصی هر فرد، اسپید با حفظ این اطلاعات و احترام به حریم شخصی، برای استفاده از امکانات سایت و اپلیکیشن ممکن است اطلاعاتی را از کاربران جمع‌آوری نماید. در این نوشته توضیح می‌دهیم از طریق حساب‌های کاربری چه اطلاعاتی به دست می‌آوریم و چگونه از این اطلاعات استفاده می‌کنیم. لطفا برای آشنایی با سیاست حفظ حریم شخصی کاربران اسپید آن را مطالعه کنید.
اطلاعاتی که اسپید جمع‌آوری می‌کند:
1. اطلاعاتی که کاربران در اختیار اسپید قرار می‌دهند:تنها اطلاعات ضروری برای ساخت حساب کاربری در اسپید شماره تلفن همراه است. همچنین برنامه اسپید اطلاعاتی از قبیل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن همراه یا ثابت،شماره پلاک و یا اطلاعاتی در رابطه با مرسوله، از شما درخواست می‌کند.
2. اطلاعاتی که از طریق استفاده از خدمات اسپید به دست می‌آیند. این اطلاعات شامل موارد زیر است:
1. اطلاعات دستگاه: اطلاعات دستگاه مورد استفاده، نام اپراتور و زبان دستگاه
2. گزارش‌های سرور:
• جست‌وجوهای انجام شده
• آدرس پروتکل اینترنت (IP) و نوع شبکه
• اطلاعات مهم دستگاه هنگام وقفه‌ها (Crashes) شامل وضعیت روت بودن یا نبودن دستگاه، میزان کل رم و میزان فضای پر آن هنگام وقفه، همراه روز و زمان رخداد، خاموش یا روشن بودن شبکه بی‌سیم، خاموش یا روشن بودن شبکه دیتا، خاموش یا روشن بودن وضعیت رومینگ
• موقعیت تقریبی جغرافیایی (شهر): اسپید برای نمایش سفیران آزاد در منطقه کاربر، اطلاعات موقعیت تقریبی کاربران را به وسیله تکنولوژی‌های مرتبط مانند آدرس IP و GPS دریافت می‌کند.
• کلیه پرداخت‌های موفق و ناموفق و سوابق درخواست‌ها
۳. اطلاعات تماس با پشتیبانی: تمامی تماس‌های تلفنی، ایمیلی و مکاتبات کاربران با پشتیبانی ثبت و نگهداری خواهند شد.
از این اطلاعات چه استفاده‌ای می‌کنیم؟ • اطلاع‌رسانی رخدادهای مهم مانند تراکنش‌ها، تغییرات مهم در شرایط استفاده از اسپید یا محصولات آن به کمک اطلاعات شخصی (ایمیل یا شماره تلفن همراه)
• بهبود تجربۀ کاربری از طریق انطباق اسپید با سیستم‌عامل‌های مورد استفاده در دستگاه‌های متنوع کاربران
• ارائه گزارش‌های آماری از صنعت و کاربران
• آموزش تیم پشتیبانی برای پاسخگویی به کاربران و نظارت بر عملکرد آن‌ها
افشا به اشخاص ثالث
اطلاعات شخصی کاربران به هیچ‌عنوان در اختیار توسعه‌دهندگان برنامه‌ها، افراد، شرکت‌ها، مؤسسه‌ها، شرکت‌های تبلیغاتی یا سایر منابع خارج از اسپید قرار نخواهد گرفت.
• چنانچه حساب‌های کاربری مورد پیگرد قانونی قرار بگیرند، اطلاعات شخصی مربوط به حساب تنها با ارائۀ حکم معتبر قضایی و بر اساس قوانین جاری در کشور در اختیار مراجع قانونی قرار خواهد گرفت.
• چنانچه اسپید با شرکتی دیگر ادغام شود، به ساماندهی مجدد یا به فروش دارایی‌هایش اقدام کند، همچنان تمام اطلاعات شخصی محرمانه باقی خواهند ماند و هرگونه تصمیم به انتقال اطلاعات کاربران یا تغییر سیاست حریم شخصی به اطلاع کاربران خواهد رسید.
• پیش از واگذاری شماره تلفنی که با آن حساب کاربری ایجاد کرده‌اید، هرگونه تغییر در مالکیت را به اسپید اطلاع دهید تا حساب کاربری شما تعلیق شده یا اطلاعات موجود در آن تغییر کند. در غیر این صورت تمامی مسئولیت استفاده از حساب کاربری شما از سوی اشخاص دیگر به عهدۀ شخص شماست و اسپید هیچ‌گونه مسئولیتی در این مورد ندارد.
امنیت اطلاعات
یکی از اولویت‌های اصلی اسپید محافظت از اطلاعات حساب کاربران و جلوگیری از دسترسی‌های غیرمجاز به این اطلاعات است. بر همین اساس:
• بسیاری از سرویس‌های اسپید با SSL رمزگذاری شده‌اند.
س برای ورود به حساب کاربری در اسپید از رمزعبور یک‌بار مصرف (OTP) استفاده می‌شود که تنها با دسترسی به شماره تلفن همراهی که از طریق آن در اسپید، حساب کاربری خود را ایجاد کرده‌اید امکان‌پذیر است.
• همه اطلاعاتی که در زمان پرداخت وارد می‌کنید، در درگاه بانکی وارد می‌شوند و به هیچ‌ عنوان در اسپید دریافت و ذخیره نخواهند شد و از طریق درگاه بانکی مورد استفاده خواهند بود.
تغییرات این سند
مطالب ذکر شده در این سند دائمی نیستند و ممکن است با تغییر در سیاست‌های اسپید، دستخوش تغییر و تجدید نظر شوند. در صورتی که این تغییرات مهم باشند، از طریق حساب کاربری به همۀ کاربران اطلاع داده خواهد شد.
سؤالات حریم شخصی
لطفا هر سؤال، ابهام یا دغدغه‌ای دربارۀ حریم شخصی خود دارید به سادگی ازطریق شماره تلفن 8-02126253987 با اسپید مطرح کنید.
تمامی تماس‌ها پاسخ داده می‌شوند و تا حد امکان به پیشنهادهای خوب کاربران ترتیب اثر داده خواهد شد.
اسپید اسپید اسپید